Skip to main content

View Post [edit]

Poster: deadpolitics Date: Dec 1, 2009 3:31pm
Forum: GratefulDead Subject: Re: a little late to the dinner table?

No sweat, man.

Hope that Hereford bull is nowhere near you... cuz he's putting up some mean competition for those lovely lady cows... he's got one hell of a scrote on 'im

p.s. What's your favorite breed?

Jersey cows are super cute.
is it gonna work this time?

http://www.therealsouvenircompany.com/images/jerseycow.jpg" alt="jerseycow.jpg" />


This post was modified by deadpolitics on 2009-12-01 23:18:19

This post was modified by deadpolitics on 2009-12-01 23:19:04

This post was modified by deadpolitics on 2009-12-01 23:31:35

Reply [edit]

Poster: direwolf0701 Date: Dec 1, 2009 3:55pm
Forum: GratefulDead Subject: Re: a little late to the dinner table?

Jersey's and Holsteins are 2 of my favs :)

that damn bull sure looks ornery!! methinks I shall stay away from the pasture whilst he roams ;)

Reply [edit]

Poster: deadpolitics Date: Dec 1, 2009 4:06pm
Forum: GratefulDead Subject: Re: a little late to the dinner table?

jersey cow face

Reply [edit]

Poster: deadpolitics Date: Dec 1, 2009 4:07pm
Forum: GratefulDead Subject: Re: a little late to the dinner table?

I think she likes you!

Reply [edit]

Poster: direwolf0701 Date: Dec 1, 2009 8:47pm
Forum: GratefulDead Subject: Re: a little late to the dinner table?

how about a little tongue there Bessie ;)

Reply [edit]

Poster: DeadRed1971 Date: Dec 1, 2009 8:59pm
Forum: GratefulDead Subject: Re: a little late to the dinner table?

If you wanna practice kissing, here's 15 pounds of cow tongue and lips I use for crab bait:

This post was modified by DeadRed1971 on 2009-12-02 04:59:00

Attachment: bulllips.jpg

Reply [edit]

Poster: direwolf0701 Date: Dec 2, 2009 7:14am
Forum: GratefulDead Subject: Re: a little late to the dinner table?

ewwwww - that image is a tad disturbing - lol.

though i have eaten cow tongue before - not too bad either :)